Kell ez Neked? / A bérlés

Piramisepitohaz.hu /2022
.
02
.
11
.

„TUDJUK, MIT BÉRELSZ IDÉN NYÁRON”
Miért jobb bérelni, mint venni? Egyáltalán… biztos, hogy jobb?

A Szakértő válaszol #2"

Bérlés”. Mintha a köznyelvben még mindig lenne valami kis negatív kicsengése ennek a szónak. A hétköznapokban mintha nem szeretnénk bérelni dolgokat. Mint ahogy kölcsönkérni sem. Ám ha van olyan területe az életnek, ahol szegény „bérlés” szót a legjobb formájában ünnepelhetjük, az az építkezés. Oké, betonkeverőt hoz magával a kivitelező (jó esetben), de van pár olyan alapvető cucc, ami nélkül egy építkezés elképzelhetetlen, és Te most mégsem gondolsz rá. Mekkora szerencse, hogy a héten Csányi Bence, a bérlet üzletágunk koordinátora pont ráért pár percre, hogy elmondja, Te mit fogsz bérelni, ha épitkezel!

Bence! Mióta van bérlet-üzletág a Piramisnál, miért jött létre és mióta vezeted Te ezt az üzletágat?

A bérlet-üzletág elindulását a piaci viszonyok szülték – pontosabban az az igényünk, hogy tényleg mindig azt adjuk az ügyfeleinknek, amire szükségük van. 2018-ban azt vettük észre, hogy a piac nem tudja kiszolgálni a betongerenda keresletet – így ennek pótlására elkezdtünk a „Doka” monolit födémzsalu rendszerek bérbeadását 2019. áprilisában indult el hivatalosan a szolgáltatás, az én vezetésem alatt.

Jelen pillanatban milyen dolgok szerepelnek a bérlet-üzletág palettáján?

A monolit rendszer-bérbeadást már rögtön 2019-ben a bérelhető mobilkerítésekkel egészítettük ki. Ennek oka és lényege az, hogy az építészeti szabályzatok előírják az építési terület lekerítését. A mobilkerítés tökéletes átmenet a sárga szalag és a biztonsági szolgálat között, de keveseknek van rá szükségük az építkezés befejezése után. A bérlés viszont kézenfekvő megoldás.

Egy évvel a monolitok elindítása után azt tapasztaltam, hogy a homlokzati állványok piacán is nagyobb a kereslet a kínálatnál, így 2020 nyarán a homlokzati és guruló állványrendszereket is felvettük a palettánkra.

Igen, akár ez is megoldható

Jellemzően kik veszik igénybe a bérlet-üzletág szolgáltatásait?

Magánszemélyek és kivitelezők is, vegyesen. Egy magánszemély általában csak egyszer építkezik, így nyilván ő ezért nem fog komplett rendszereket vásárolni. Kivitelező/cég esetében lehet, hogy van saját rendszere, de nem biztos, hogy minden pillanatban van belőle saját szabad kapacitása, így ezekben az esetekben számukra is a leggyorsabb és legpraktikusabb a bérlés.

Hogyan találnak meg Téged az ügyfelek?

Nagyon sokaknak a Google dob ki minket, de szép számmal vannak, akik szórólapokon találkoznak a szolgáltatással. A legtöbben viszont még mindig a kollégák, visszatérő ügyfelek személyes ajánlása alapján érkeznek hozzánk, ami számomra rengeteget jelent.

Hogyan zajlik a munkafolyamat a megkereséstől a munkák zárásáig?

Alaphelyzetben a munkafolyamat nagyon egyszerű. Egy szép, egyértelmű ajánlathoz a témához kapcsolódó tervekre van szükség: födémrendszer esetében az adott födém statikai tervezetére; az állványrendszer esetében egy méter*méter, vagy egy homlokzati tervezetre… komolyabb esetben egy helyszíni felmérés is szükséges lehet. A mobilkerítés a legegyszerűbb: ott csak egy hossz-ra van szükségünk, meg arra, hogy kapurendszerre is szükség van-e.

Csendélet: mobilkerítések szállításra készen

Ha mindez megvan, én elkészítem az tervezetet és az ajánlatot is. Az ajánlat elfogadása után elkészítem a bérleti szerződést, amit az ajánlatban szereplő kaucióval/óvadékbekérővel együtt emailben vagy személyesen intézünk az ügyféllel.

Időközben megegyezünk a szállítás időpontjáról és formájáról is. Miután minden papírmunkát sikeresen elvégeztünk, előkészítem a megfelelő termékeket a szállításhoz, amit aztán vagy az ügyfél, vagy mi kiviszünk a rendeltetési helyre.

Miután már nincs szükség a bérelt termékekre, egyeztetjük a visszaszállítást, illetve annak formáját. Ha mindent rendben találtam a termékeknél visszavételkor, a kauciót visszautaljuk.

Napi elszámolás van a bérletben, és mindig hónap végén számlázunk az adott hónapra vonatkozólag.  A végszámlát tudjuk akár az óvadékból isrendezni, így ebben az esetben a számla és az óvadék különbözetét utaljuk vissza – természetesen az elszámoláshoz kapcsolódó minden dokumentációval.

Mit élvezel a legjobban a munkádban?

Normál esetben szeretek előre tervezni, de a munkában sose tudom, hogy az új nap mit hoz számomra. A kihívás az az, hogy bár tudom, hogy mik az adott napi tervek, az élet ezt gyakran felülírja, és ilyenkor kompromisszumok és improvizálások sorára van szükség ahhoz, hogy az ügyfél a végén elégedett legyen. Ezt a fajta kreatív problémamegoldást pedig nagyon élvezem.

Egy "pihenős" vasárnap

Szerinted milyen tulajdonságok kellenek ennek a munkakörnek a betöltéséhez?

Saját magamból kiindulva fontosnak tartom a rugalmasságot -mind az ügyfelek és kollegák irányába is. Erre épülnek a továbbiak: ügyfélközpontúság, problémamegoldó képesség, lelkiismeretesség, tanulékonyság. A másik alapvető pedig a döntéshozatali képesség.

Mi volt az eddigi legemlékezetesebb pillanat a munkád során?

Azt mindig nagyon szeretem, amikor kimegyek egy építkezésre, és látom, hogy a zsaluzás, vagy az állványozáshoz elkészített terveim hogyan muzsikálnak élesben, milyen helyszíni változtatásokra volt szükség. „A jó pap is holtig tanul”, ugye.

De van egy konkrét sztori is: a Pilisben éppen egy ügyfelemhez mentem ki egy rendszer, visszaszállítás előtti ellenőrzésére.  A Pilis azon részén akkor voltam életemben először. Csak egy jó tanács... ne hallgassatok minden esetben a navigációra (egyikre se)! Engem akkor sajnos elnavigált egy erdészeti útra. Az elején nem találtam semmi kivetni valót a terepen, hát követtem. Egy-két pocsolyát leszámítva nem is volt semmi gond. Már láttam az építési helyszínt, amikor az utolsó sártengerben sikeresen elakadtam – de teljesen. Szerencsére az ügyfelünk ott volt a helyszínen, és mivel nem én voltam az első aki, hasonlóan járt, így felkészülten tudott nekem segíteni. Persze miután kikecmeregtem a sárból, kiderült, hogy természetesen van arra felé egy szépen aszfaltozott, barátságos kis utacska is, amit a GPS nem jelez. Így elmondva talán nem adja át azt az érzést, de utólag belegondolva jó kis kaland volt - egybekötve egy kis ügyfél-szolgáltató együttműködéssel.

Az ominózus erdei út - Mert nincs elérhetetlen cél

Mit gondolsz, mi az a három fő ok, amiért érdemes minket, a Piramist választania annak, aki ilyesmit keres?

Manapság az ember általában annak is örül, hogy ha jut magára, vagy a családjára egy kis ideje. Ha még bele is vág egy építkezésbe, akkor ez az idő gyakorlatilag nullára redukálódik. Nekünk az a célunk, hogy egy felújítás vagy építkezés ne az idegeskedésről szóljon. Ezt három dologgal igyekszünk elérni:

1. Mi, ha szükség van rá, minőségi szolgáltatások és kiváló termékek sorával tudunk az ügyfelek mellett állni a teljes építési folyamat során.

2. Nálunk egy helyen érhető el nagyjából minden, ami szóba jöhet. A Gábor barátomék vezette helyszíni igényfelméréstől kezdve, az Otthonfelújítási Támogatás Teljes Körű Ügyintézése szolgáltatáson át a zsalubérlésig. Mindezt Pest-megye egyik legkomolyabb árukészletével és szakmai gárdájával megtámogatva.

3. Nálunk az ügyfél nem egy pénzcsap. Rengeteg visszatérő ügyfelünk van, az ő szájukból hitelesebben hangzik, de tényleg partnerként, jó ismerősként tekintünk arra, aki hozzánk fordul. A mi célunk az, hogy felülmúljuk az elvárásait – hiszen a bizalom és a jó tapasztalat az az alap, amire a Piramis épül.

Ha tetszett, amit olvastál és találtál olyasmit, amire szükséged lehet, keresd Bencét:
• a szolgáltatás oldalunkon keresztül: https://www.piramisepitohaz.hu/szolgaltatasok
• vagy telefonon: +36 30 332 2521

No items found.

Talán ez is érdekelhet

A Figyelőnek adott interjút Juhász Attila

Tovább fejlődünk!

Miből fogunk építkezni?

Kilencedik véradás a Piramisban

3D látványterv? Íme a valóság!

Eszközbeszerzési pályázatot nyertünk

Megnézem

BURKOLAT KATALÓGUS

LAMINÁLT KATALÓGUS

ROYO FÜRDŐSZOBA-BÚTOROK