Kell ez Neked? / A bérlés

Piramisepitohaz.hu /2022
.
02
.
11
.

„TUDJUK, MIT BÉRELSZ IDÉN NYÁRON”
Miért jobb bérelni, mint venni? Egyáltalán… biztos, hogy jobb?

A Szakértő válaszol #2"

Bérlés”. Mintha a köznyelvben még mindig lenne valami kis negatív kicsengése ennek a szónak. A hétköznapokban mintha nem szeretnénk bérelni dolgokat. Mint ahogy kölcsönkérni sem. Ám ha van olyan területe az életnek, ahol szegény „bérlés” szót a legjobb formájában ünnepelhetjük, az az építkezés. Oké, betonkeverőt hoz magával a kivitelező (jó esetben), de van pár olyan alapvető cucc, ami nélkül egy építkezés elképzelhetetlen, és Te most mégsem gondolsz rá. Mekkora szerencse, hogy a héten Csányi Bence, a bérlet üzletágunk koordinátora pont ráért pár percre, hogy elmondja, Te mit fogsz bérelni, ha épitkezel!

Bence! Mióta van bérlet-üzletág a Piramisnál, miért jött létre és mióta vezeted Te ezt az üzletágat?

A bérlet-üzletág elindulását a piaci viszonyok szülték – pontosabban az az igényünk, hogy tényleg mindig azt adjuk az ügyfeleinknek, amire szükségük van. 2018-ban azt vettük észre, hogy a piac nem tudja kiszolgálni a betongerenda keresletet – így ennek pótlására elkezdtünk a „Doka” monolit födémzsalu rendszerek bérbeadását 2019. áprilisában indult el hivatalosan a szolgáltatás, az én vezetésem alatt.

Jelen pillanatban milyen dolgok szerepelnek a bérlet-üzletág palettáján?

A monolit rendszer-bérbeadást már rögtön 2019-ben a bérelhető mobilkerítésekkel egészítettük ki. Ennek oka és lényege az, hogy az építészeti szabályzatok előírják az építési terület lekerítését. A mobilkerítés tökéletes átmenet a sárga szalag és a biztonsági szolgálat között, de keveseknek van rá szükségük az építkezés befejezése után. A bérlés viszont kézenfekvő megoldás.

Egy évvel a monolitok elindítása után azt tapasztaltam, hogy a homlokzati állványok piacán is nagyobb a kereslet a kínálatnál, így 2020 nyarán a homlokzati és guruló állványrendszereket is felvettük a palettánkra.

Igen, akár ez is megoldható

Jellemzően kik veszik igénybe a bérlet-üzletág szolgáltatásait?

Magánszemélyek és kivitelezők is, vegyesen. Egy magánszemély általában csak egyszer építkezik, így nyilván ő ezért nem fog komplett rendszereket vásárolni. Kivitelező/cég esetében lehet, hogy van saját rendszere, de nem biztos, hogy minden pillanatban van belőle saját szabad kapacitása, így ezekben az esetekben számukra is a leggyorsabb és legpraktikusabb a bérlés.

Hogyan találnak meg Téged az ügyfelek?

Nagyon sokaknak a Google dob ki minket, de szép számmal vannak, akik szórólapokon találkoznak a szolgáltatással. A legtöbben viszont még mindig a kollégák, visszatérő ügyfelek személyes ajánlása alapján érkeznek hozzánk, ami számomra rengeteget jelent.

Hogyan zajlik a munkafolyamat a megkereséstől a munkák zárásáig?

Alaphelyzetben a munkafolyamat nagyon egyszerű. Egy szép, egyértelmű ajánlathoz a témához kapcsolódó tervekre van szükség: födémrendszer esetében az adott födém statikai tervezetére; az állványrendszer esetében egy méter*méter, vagy egy homlokzati tervezetre… komolyabb esetben egy helyszíni felmérés is szükséges lehet. A mobilkerítés a legegyszerűbb: ott csak egy hossz-ra van szükségünk, meg arra, hogy kapurendszerre is szükség van-e.

Csendélet: mobilkerítések szállításra készen

Ha mindez megvan, én elkészítem az tervezetet és az ajánlatot is. Az ajánlat elfogadása után elkészítem a bérleti szerződést, amit az ajánlatban szereplő kaucióval/óvadékbekérővel együtt emailben vagy személyesen intézünk az ügyféllel.

Időközben megegyezünk a szállítás időpontjáról és formájáról is. Miután minden papírmunkát sikeresen elvégeztünk, előkészítem a megfelelő termékeket a szállításhoz, amit aztán vagy az ügyfél, vagy mi kiviszünk a rendeltetési helyre.

Miután már nincs szükség a bérelt termékekre, egyeztetjük a visszaszállítást, illetve annak formáját. Ha mindent rendben találtam a termékeknél visszavételkor, a kauciót visszautaljuk.

Napi elszámolás van a bérletben, és mindig hónap végén számlázunk az adott hónapra vonatkozólag.  A végszámlát tudjuk akár az óvadékból isrendezni, így ebben az esetben a számla és az óvadék különbözetét utaljuk vissza – természetesen az elszámoláshoz kapcsolódó minden dokumentációval.

Mit élvezel a legjobban a munkádban?

Normál esetben szeretek előre tervezni, de a munkában sose tudom, hogy az új nap mit hoz számomra. A kihívás az az, hogy bár tudom, hogy mik az adott napi tervek, az élet ezt gyakran felülírja, és ilyenkor kompromisszumok és improvizálások sorára van szükség ahhoz, hogy az ügyfél a végén elégedett legyen. Ezt a fajta kreatív problémamegoldást pedig nagyon élvezem.

Egy "pihenős" vasárnap

Szerinted milyen tulajdonságok kellenek ennek a munkakörnek a betöltéséhez?

Saját magamból kiindulva fontosnak tartom a rugalmasságot -mind az ügyfelek és kollegák irányába is. Erre épülnek a továbbiak: ügyfélközpontúság, problémamegoldó képesség, lelkiismeretesség, tanulékonyság. A másik alapvető pedig a döntéshozatali képesség.

Mi volt az eddigi legemlékezetesebb pillanat a munkád során?

Azt mindig nagyon szeretem, amikor kimegyek egy építkezésre, és látom, hogy a zsaluzás, vagy az állványozáshoz elkészített terveim hogyan muzsikálnak élesben, milyen helyszíni változtatásokra volt szükség. „A jó pap is holtig tanul”, ugye.

De van egy konkrét sztori is: a Pilisben éppen egy ügyfelemhez mentem ki egy rendszer, visszaszállítás előtti ellenőrzésére.  A Pilis azon részén akkor voltam életemben először. Csak egy jó tanács... ne hallgassatok minden esetben a navigációra (egyikre se)! Engem akkor sajnos elnavigált egy erdészeti útra. Az elején nem találtam semmi kivetni valót a terepen, hát követtem. Egy-két pocsolyát leszámítva nem is volt semmi gond. Már láttam az építési helyszínt, amikor az utolsó sártengerben sikeresen elakadtam – de teljesen. Szerencsére az ügyfelünk ott volt a helyszínen, és mivel nem én voltam az első aki, hasonlóan járt, így felkészülten tudott nekem segíteni. Persze miután kikecmeregtem a sárból, kiderült, hogy természetesen van arra felé egy szépen aszfaltozott, barátságos kis utacska is, amit a GPS nem jelez. Így elmondva talán nem adja át azt az érzést, de utólag belegondolva jó kis kaland volt - egybekötve egy kis ügyfél-szolgáltató együttműködéssel.

Az ominózus erdei út - Mert nincs elérhetetlen cél

Mit gondolsz, mi az a három fő ok, amiért érdemes minket, a Piramist választania annak, aki ilyesmit keres?

Manapság az ember általában annak is örül, hogy ha jut magára, vagy a családjára egy kis ideje. Ha még bele is vág egy építkezésbe, akkor ez az idő gyakorlatilag nullára redukálódik. Nekünk az a célunk, hogy egy felújítás vagy építkezés ne az idegeskedésről szóljon. Ezt három dologgal igyekszünk elérni:

1. Mi, ha szükség van rá, minőségi szolgáltatások és kiváló termékek sorával tudunk az ügyfelek mellett állni a teljes építési folyamat során.

2. Nálunk egy helyen érhető el nagyjából minden, ami szóba jöhet. A Gábor barátomék vezette helyszíni igényfelméréstől kezdve, az Otthonfelújítási Támogatás Teljes Körű Ügyintézése szolgáltatáson át a zsalubérlésig. Mindezt Pest-megye egyik legkomolyabb árukészletével és szakmai gárdájával megtámogatva.

3. Nálunk az ügyfél nem egy pénzcsap. Rengeteg visszatérő ügyfelünk van, az ő szájukból hitelesebben hangzik, de tényleg partnerként, jó ismerősként tekintünk arra, aki hozzánk fordul. A mi célunk az, hogy felülmúljuk az elvárásait – hiszen a bizalom és a jó tapasztalat az az alap, amire a Piramis épül.

Ha tetszett, amit olvastál és találtál olyasmit, amire szükséged lehet, keresd Bencét:
• a szolgáltatás oldalunkon keresztül: https://www.piramisepitohaz.hu/szolgaltatasok
• vagy telefonon: +36 30 332 2521

No items found.

Talán ez is érdekelhet

Újabb visszaesés az építőiparban

Légy gödi építőanyag és barkácsáruházunk büféjének üzemeltetője!

Tavaszra várható az új otthonfelújítási program

Mivel jár egy nyílászáró csere?

Mik a szabvány ablakméretek?

Mikor érdemes szabvány ablakméretben gondolkozni, és mikor nem?

Megnézem

Ragasztásechnikai katalógus

Katalógusunk bemutatja a piacon elérhető ragasztástecnikai termékeket.