Helyszíni igényfelmérés – humbug vagy létszükséglet?

Piramisepitohaz.hu /2022
.
01
.
24
.

A SZAKÉRTŐ VÁLASZOL

Helyszíni igényfelmérés – Humbug vagy létszükséglet?

Aki már építkezett-felújított, az tudja, hogy mennyi utánajárással és munkával jár, mire otthona végre olyan lesz, mint amilyennek megálmodta. A folyamat egyik legidegőrlőbb része a rögtön a tervezés utáni alapanyag-beszerzés. A legtöbben az egészet rábízzák a kivitelezőre, aki aztán a saját elképzelései szerint bevásárol – jó esetben jó áron, minőségi anyagokat, de a tapasztalat azt mutatja, hogy ez az ideális eset csak a tényleg profi kivitelezők esetében általános; rájuk pedig gyakran hónapokat kell várni.

A magabiztos felújítók-építtetők maguk is beszerezhetik a kellő alapanyagokat, de ebbe tényleg csak azoknak az időmilliomosoknak érdemes belevágniuk, akiknek van idejük és tudásuk a megfelelő árukért utánajárni.

Akik egyik csoportba sem tartoznak, azoknak nyújt ideális megoldást a helyszíni igényfelmérés és alapanyagbeszerzés szolgáltatás, ami nálunk, a Piramis Építőháznál is megtalálható. Aki még nem találkozott ilyesmivel, talán gyanakodva közelít a megoldás felé, pedig nem kellene. A szolgáltatás elsőszámú felelőse Horváth Gábor, aki most segít tisztába tenni a szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket. A kis interjú végére remélhetőleg el tudod dönteni, hogy számodra is hasznos lenne egy ilyen segítség.

Alapvetően kik tartoznak a szolgáltatás célcsoportjába?

A szolgáltatás azoknak lehet hasznos, akik nem szeretnének összekavarodni az ajánlatok rengetegében, vagy egyszerűen nincs idejük bekérni és átrágni magukat azon a rengeteg árajánlaton, amikből kiválaszthatják a számukra legjobb megoldást.

Miről is szól a pontosan a szolgáltatás?

A dolog úgy kezdődik, hogy vagy az ügyfél hall a szolgáltatásról és megkeres, vagy én találom meg őt, és bemutatom a szolgáltatást. A következő lépésben én kimegyek a helyszínre, az ügyféllel átbeszélem, hogy mire van szüksége. Ezek után a lehető legrövidebb idő alatt felmérem a piacot, a Piramis Építőház óriási választékából kiválasztom a legideálisabb alapanyagokat és árakat, majd elkészítem az árajánlatot, amit átadok az ügyfélnek.

Horváth Gábor (forrás: Piramis Facebook)

Ennyi az egész?

Korántsem! Az ajánlatot megvitatjuk, ha kell, akkor módosítunk az összetételen, felszínre hozzuk az esetleges buktatókat, és segítséget nyújtunk abban, hogy az építkezéssel járó nehézségeket minimalizáljuk. Amikor minden kérdést tisztáztunk, az ügyfélnek már csak annyi a dolga, hogy várja a házhozszállítást.

Mennyibe kerül ez az egész az ügyfélnek?

A szolgáltatás maga teljesen ingyenes. A mi hasznunk az belőle, hogy az ügyfél a Piramis által forgalmazott kiváló minőségű termékek, a szakértő segítség, és remélhetőleg a baráti, gördülékeny ügyintézés hírét fogja továbbadni.

Mikor indult a szolgáltatás, és mióta dolgozol ebben a munkakörben?

A szolgáltatás velem indult el 2020 derekán és azóta – utána kell néznem a pontos számoknak, de – több száz magánszemélynek és beruházónak segítettem megtalálni a tökéletes árajánlatot. Azt hiszem, jó az út, amin járunk, mert egyre többen találnak meg minket. Olyannyira, hogy pár hónapja már egy új kollégával, ketten állunk az ügyfelek rendelkezésére.

Horváth Gábor és Paksi Zsolt

Szerinted ki az, akinek nincs szüksége a szolgáltatásra?

Hmmm… talán annak nem ajánlanám ezt a dolgot, akinek a világ összes ideje rendelkezésre áll, és az építőanyagok minden egyes területét gyártói szinten ismeri.

Mi az a három tulajdonság, ami szerinted feltétlenül kell ehhez a munkakörhöz?

Húha, háromnál több van, az biztos, de kezdem prioritás szerint: alázatosság, lelkesedés, céltudatosság, kommunikációs készség, problémamegoldó képesség, megbízhatóság, becsületesség, és ugyan a végére írtam, de nagyon fontos, a csapatszellemben való gondolkodás.

Mi volt a legfurcsább-legemlékezetesebb eset a munkádban?

Az első munkanap, mert nagyon izgultam. Sosem dolgoztam ezelőtt ilyen nagy létszámú munkahelyen. Fogalmam sem volt, hogy ezt a munkakört milyen hatékonysággal fogom tudni betölteni. Szóval bevallom őszintén sok kérdőjel volt a fejemben. De nem bántam meg, hogy belevágtam. Nem akarok nagy szavakat használni, de tényleg azt hiszem, hogy végső soron ez egy olyan szolgáltatás, ami sok ügyfélnek segít megkímélni az idegeit, megóvni a pénztárcáját, és javítani az életminőségén. Szívesen csinálom.

Ha tetszett, amit olvastál, kattints a szolgáltatás aloldalára, és lépj kapcsolatba Gáborék csapatával:
https://www.piramisepitohaz.hu/helyszini-igenyfelmeres

No items found.

Talán ez is érdekelhet

Tovább folytatjuk segélyezési akciónkat

Bemutatjuk új telephelyvezetőnket

Térkő - bonyolultabb, mint gondolnád?

Otthonfelújítási támogatás? Ez az utolsó esély?

Geometria a ️ harmónia szolgálatában!

Így segítjük az ukrajnai magyarokat

Megnézem

BURKOLAT KATALÓGUS

LAMINÁLT KATALÓGUS

ROYO FÜRDŐSZOBA-BÚTOROK