Legyél a csapatunk új építőkockája

és tegyél minket láthatóvá a Facebookon túl

Ez a meghirdetett pozíció rád vár, ha gyerekkorodban szerettél legózni, felnőttként pedig érdekel, hogyan lesz a telekből ház, majd a házból nagybetűs otthon és a közösségi média platformokat nemcsak szórakozásból nézegeted, hanem azért is, hogy megfigyeld az emberek viselkedését.

Görgess tovább, ha magadra ismertél, mert lehet, hogy pár héten belül te leszel a marketingcsapatunk tartalomfelelőse.

Így segíthetsz letenni a következő mérföldköveinket

A fő feladatod az lesz, hogy láthatóvá tegyél minket az online térben és megtaláld az utat az építkezés, felújítás előtt álló közösségünk szívéhez.

Elsősorban a következő feladatokban számítunk rád:

  • a közösségnek hasznos tartalmak posztolása a social media felületeinken (a Facebook és Instagram mellett szóba jöhet a Pinterest és a LinkedIn). Remélhetőleg ezt nem ad hoc jelleggel teszed, hanem egy alaposan átgondolt és leírt elképzelés alapján, amivel megkönnyíted a saját és az egész marketingcsapat életét – akik segítenek felvázolni a körvonalakat.

  • új alkalmazások bevonása az elemzésekhez. A vásárlói elégedettség mérése mellett a konkurencia tevékenységét szeretnénk határozott keretek szerint figyelemmel kísérni.

  • inbound kampányok összeállítása. Mindig előre megbeszéljük, milyen terület, témakör legyen fókuszban (pl. új termék bevezetése, vásárlásösztönzés, segítség a HR-nek) és ehhez milyen eszközöket vonjunk be. Tehát a keretrendszert közösen találjuk ki, a részleteket viszont rád bízzuk.

  • a weboldalunk híreinek rendszeres frissítése. Ide elsősorban rövid szöveges tartalmakra van szükségünk, aminek összeállításában segítenek a gyártók anyagai, de a benned szunnyadó kissé grafomán énednek is van terepünk.

  • közös munka a társosztályokkal. Azért tartunk ott, ahol, mert egy nagy család vagyunk, ahol minden terület segít egymásnak. Ez azt jelenti, hogy nem a saját burkodban fogsz dolgozni, hanem időnként bekopogsz a HR-esek vagy éppen a kivitelezők ajtaján, hogy információkat, adatokat kérj tőlük (vagy megkérdezd, miben segíthetsz nekik).

  • PPC kampányok elindításának támogatása és egyeztetés az online ügynökségekkel. Nem mások helyett kell dolgoznod csak arról van szó, hogy szükségünk van valakire, akinek a kezében összefutnak a tartalmi szálak, tehát átlátja, melyik felületen hányadán állunk.

  • néhány operatív feladat ellátása. Mindannyian végzünk adminisztratív munkát, a te feladataid között is szerepel majd.

Tisztában vagyunk vele, hogy a leírt feladatkörök alapján a pozíció nem egy emberesnek tűnik, de hidd el, az lesz, mert nem mindent egyszerre kell csinálnod és mindig lesznek prioritások. Elő fognak fordulni húzós időszakok – mint mindenhol –, de mivel azt szeretnénk, hogy minél tovább velünk maradj, ezért nem teszünk rád akkora terhet, hogy túlhajszolt legyél és kiégj.

Velük fogod tölteni a napjaidat

Az utóbbi évtizedekben a Dunakanyar egyik legszebb részén halmozzuk a sikereket, amelynek alapesszenciája a nyitottságunk és a folyamatos újdonságok iránti étvágyunk. Nemcsak jó szakemberek, hanem jó emberek is szeretnénk lenni, ezért figyelünk a környezetünkre, ami azt jelenti, hogy a természet mellett a környéken élőkkel is törődünk.

A marketinges kis csapatunknak jelenleg két oszlopos tagja van: Ildikó, a marketingvezetőnk és Ákos, a grafikusunk. Lehet, hogy éppen téged keresünk melléjük GÖDI BÁZISUNKRA.

Ildikó türelmesen válaszol, ha elakadsz valamiben és az első időszakban segít, hogy minél gyorsabban és jobban beilleszkedj. Utána félig elengedi a kezedet és hagyja, hogy csináld a dolgodat, de rendszeresen fogtok beszélni és marketingstratégiai kérdésekben egyeztetni.

Ákos felel a vizuális megjelenésünkért, ezért gyakran fogsz vele is kommunikálni. Különösen kezdetben, mert szeretnénk, ha fel tudnád venni azt a szemüveget, amivel a Piramis képi világát megalkotjuk.

Ilyen érzés a Piramishoz tartozni

„Azért szeretek a Piramisnál dolgozni, mert családias munkakörnyezetben, barátságos légkörben telnek a hétköznapok. Minden nap új kihívásokkal nézek szembe, ezáltal napról napra legyőzhetem önmagam. Egy fiatalos, dinamikus csapat része lehetek, ahol rosszabb napokon is van egy segítőkész kolléga, aki támogat.
Elismernek és számít a véleményem, része vagyok a cég folyamatos fejlődésének.”

Hadi Anita
projektkoordinátor / Pesti út

„Én igazán jól érzem itt magam, mert kiszámítható a munkaidőm és nem monoton a munkavégzés. Könnnyű volt a beilleszkedésem, mert segítőkészek a kollégák. Ha problémám akadna a magánéletben, igazán megértő és segítőkész a vezetőség.
Nagyon jó, hogy ilyen rugalmas a cég! Nekem a sofőr munka mindig is célom volt. Itt raktárosi munkakörbe vettek fel, de nagyon örülök, hogy már a próbaidőm végére lehetőségem adódik arra, hogy tehergépkocsi-vezetői feladatkörbe kerüljek át.”

Horváth Arnold
tehergépkocsi vezető /Oázis telephely

„Azért szeretek itt dolgozni, mert a szakirányú végzettségemnek megfelelő munkát végezhetek. Szeretem a tanult szakmámat, szeretek az emberekkel, a vásárlókkal foglalkozni. A munkahelyemen folyamatos technológiai, szakmai tovább képzések szinten tartják, fejlesztik szakmai tudásomat. Az eltelt 10 évben sikerült megfelelő partner kapcsolatot kialakítani. Bizakodó vagyok a jövővel kapcsolatban, bízom a cégünk és saját sikeremben egyaránt.”

Farkas Péter (Petya)
értékesítő / Pesti út

Szerintünk ilyen vagy

  • Elég önálló ahhoz, hogy be tudd osztani az idődet, megoldj egy eléd kerülő problémát és nem félsz segítséget kérni, ha elakadsz vagy elbizonytalanodsz.

  • A kommunikáció a véredben van, ami írásban és szóban egyaránt megmutatkozik – erre azért van szükség, mert az online világ mellett az is fontos, hogy velünk megtaláld a közös hangot.

  • Felelősséget vállalsz azért, amit csinálsz. Hibázni emberi dolog, amivel nincs gond. Azzal viszont van, ha beismerés helyett másokra mutogatsz és a körülményeket okolod.

  • Igényes vagy a munkádra. Nem az állandó tökéletességet várjuk el, hanem azt, hogy ne csapd össze a feladataidat „jó lesz az úgy” felkiáltással.

  • Kellő empátia van benned és képes vagy a saját érdekeiden, szempontjaidon túlnézni. Erre nemcsak a közös ötleteléseknél lesz szükséged, hanem akkor is, amikor egy ügyfélnek reagálsz egy tartalommal kapcsolatos kérdésére vagy marketinges anyagon dolgozol és a célcsoport fejével kell gondolkodnod.

  • Térkép nélkül is eligazodsz a social media útvesztőjében. Tehát tudod, melyik platform milyen célcsoportot vonz, átlátod, hol éri meg aktívnak lennünk és melyik felületen milyen tartalmak hoznak nagy eléréseket.

  • Csapatot keresel. A kezdetek óta családként gondolunk egymásra a Piramisnál, ezért ha inkább magányos farkas típus vagy, akkor nem biztos, hogy gördülékenyen tudunk jó kapcsolatot kialakítani.

  • Tudod tartani a határidőket. Nemcsak egy nagy projektben, hanem az ahhoz kapcsolódó kisebb feladatokban is és kétségbeesés nélkül újratervezel, ha egy feladat 1-2 napot csúszik (persze nem ezt veszed alapnak).

  • Tanulni akarsz és fejlődni. Ehhez rengeteg segítséget adunk (például könyveket, képzéseket, videós anyagokat, stb. javaslunk), de a szándéknak benned kell meglennie.

Előnnyel indulsz, ha…

  • legalább 3-5 éves marketinges tapasztalatod van.

  • az angoltudásod megüti a kommunikációs szintet.

  • van tapasztalatod a szolgáltatás vagy építőipar területéről.

  • részt vettél már ügyfélszolgálati és vagy sales tevékenységben.

  • dolgoztál már CRM vagy más marketingautomatizációs szoftverrel.

  • kezeltél már Google Ads és Facebook-hirdetéskezelőt, illetve érted a Google Analytics nyelvét.

Jelentkezem, szerintem engem kerestek

Kérlek, ne jelentkezz, ha…

Muszáj erre is kitérnünk pár szóban (különösen a jelenlegi gazdasági helyzet ismeretében). Biztosak vagyunk benne, hogy megérted, nem tudunk hosszú távon olyannal dolgozni, aki csak azért jelentkezik, mert „kellene neki valami munka”.

Most barátkozol a marketingszakmával.
Mindannyian voltunk kezdők és ez teljesen rendben van, de most nem gyakornokra van szükségünk, hanem olyanra, aki már benne van a felsorolt feladatok nagy részében.

Éppen ezért azt kérjük, hogy csak akkor jelentkezz, ha tényleg szimpatikusak vagyunk neked és biztos vagy benne, hogy el tudod látni a felsorolt feladatokat.

Csak egymás idejét rabolnánk, ha

  • Most barátkozol a marketingszakmával. Mindannyian voltunk kezdők és ez teljesen rendben van, de most nem gyakornokra van szükségünk, hanem olyanra, aki már benne van a felsorolt feladatok nagy részében.

  • Gyakran negatívan állsz egy-egy helyzethez, előszeretettel mutogatsz másokra és a körülményekre.

  • Rosszul vagy a pörgéstől és az elvárásoktól. Nézd, mindannyian sokat dolgozunk, de ezt nem éljük meg tehernek és nem panaszkodunk állandóan, mert szeretjük, amit csinálunk.

  • Nem akarsz új dolgokat tanulni, mert szerinted elég az, amit évekkel ezelőtt megtanítottak az egyetemen.

  • Szétszórt vagy, nem tudsz priorizálni és bepánikolsz, amikor eléd kerül egy hosszabb feladatlista.

  • Hajlamos vagy vérig sértődni az építő jellegű kritikán.

Így küldd el a jelentkezésedet

Küldd el a rövid önéletrajzodat (lépj ki bátran a sablonokból és csillogtasd meg a kreativitásodat) az allas@piramisepitohaz.hu e-mail címre egy 3-5 soros kísérőlevéllel, amiben leírod, miért szeretnél velünk dolgozni. Ehhez csapd hozzá néhány referenciádat és a fizetéssel kapcsolatos elképzelésedet.

Referencia lehet egy csokor Facebook-poszt, Ads-hirdetések, blogbejegyzések vagy egy szívedhez közel álló marketingkoncepció.

Két fontos dolog:

  1. 1.) a kísérőlevél nem egy tucatszám megírt motivációs levelet jelent, hanem a rólunk alkotott őszinte benyomásodat, gondolataidat.

  2. 2.) csak a "Tartalommarketing specialista álláspályázat" tárgysorral érkező leveleket nyitjuk meg és csak akkor indulsz eséllyel az interjúztatásra, ha referenciát is mutatsz.

(Ezekkel az apróságokkal is csak azt szeretnénk elkerülni, hogy feleslegesen raboljuk egymás idejét.)
Köszönjük, hogy végigolvastad a hirdetésünket.

Ezen az űrlapon keresztül is jelentkezhetsz a pozícióra:

Jelentkezem az állásra
[Maximális fájlméret: 10MB]

[Maximális fájlméret: 10MB]

[Maximális fájlméret: 10MB]

Tájékoztatunk, hogy az adatkezelés a Te személyes hozzájárulásodon alapul. Köteles vagy a személyes adatokat megadni, ha választ szeretnél kapni tőlünk. Az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következménnyel jár, hogy a kért választ nem tudjuk elküldeni Neked. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. Köszönjük, hogy pontosan megadod elérhetőségeidet, és ha kérdéseink lennének, könnyen elérhetünk.



Áruforgalmi asszisztens

Erősséged a precíz adminisztráció?
Szereted a lendületes munkavégzést?

Légy részese közös sikereinknek és csatlakozz fiatal csapatunkhoz!

Büszkék vagyunk arra, hogy a 20 éve alapított Piramis Építőház Kft. az egyik leggyorsabban fejlődő építőanyag kereskedés Pest megyében. Az újHÁZ Centrum kiemelt tagjaként számunkra legfontosabb: vásárlóink bizalma és elégedettsége. Több, mint 130 kollégánk és 20 teherautó dolgozik azon, hogy vásárlóink örömmel térjenek vissza hozzánk.

Megbízható, dinamikusan fejlődő cégünk keresi ÁRUFORGALMI ASSZISZTENS munkakörbe várjuk pályázók jelentkezését.

Miért válassz minket?

  • Munkád során egy stabil hátterű, a piacon vezető szerepet betöltő, jónevű cég áll mögötted; így hosszú távra biztosíthatunk számodra munkalehetőséget
  • Családias munkahelyi légkör, fiatal, dinamikus csapat jellemez bennünket
  • Versenyképes jövedelmet biztosítunk
  • Teljes körű szakmai támogatást kapsz felkészülésedhez, majd rendszeres szakmai képzéseinken folyamatosan bővítheted tudásod
  • A vírushelyzet időszaka alatt biztosítjuk számodra a szükséges védőfelszereléseket (maszk, kesztyű, kézfertőtlenítő)

Miért szeretnek kollégáink itt dolgozni?

  • Olvasd el véleményüket a Piramis Építőház honlapjának karrieroldala alatt
  • Vagy tekintsd meg Facebook oldalunkat (Új Ház Centrum Piramis Építőház Kft).

Feladataid lesznek:

  • Szállítói számlák fogadása, ellenőrzése, vállalatirányítási rendszerbe való berögzítése, a beérkező áruk bevételezése
  • Vevői szállítólevelek és számlák kiállítása a vállalatirányítási rendszerben
  • Beszerzési feladatok támogatása, szükség esetén gyártókkal való adategyeztetés
  • A társterületek munkájának operatív adminisztrációs támogatása
  • Az értékesítési feladatokhoz kapcsolódó dokumentumok CMR, EU Nyilatkozat, Vevői Adatlap, stb.) kitöltése, kezelése
  • Részvétel az éves leltárkészítés folyamatában, az adatok rögzítésében
  • Folyamatos beszámolás a közvetlen felettese felé

Téged keresünk, ha:

  • Pénzügyi középfokú v. felsőfokú OKJ végzettséggel rendelkezel
  • Min. 1-3 éves munkatapasztalat áll mögötted, preferáltan számlázás vagy bevételezés területén
  • Felhasználói szintű MS Office gyakorlati tapasztalatot szereztél; kiemelten az Excel  napi szintű használata miatt
  • Precíz, megbízható, terhelhető, kitartó és proaktív vagy
  • Magas fokú önállóság és dinamizmus jellemez a munkában
  • Kiváló probléma-megoldó képesség és logikus gondolkodásmód jellemez
  • Érdeklődő vagy, szívesen tanulsz új dolgokat
  • Fontos számodra a csapatszellemű hozzáállás és a lojalitás

Előnyt jelent, ha:

  • Dolgoztál már valamely vállalatirányítási rendszerrel
  • Van építőipar területén szerzett tapasztalatod

Munkavégzés helye: Göd

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődésed, az alábbi űrlap segítségével vagy fényképes szakmai önéletrajzod, valamint motivációs leveled fizetési igényed megjelölésével és referenciák megadásával az allas@piramisepitohaz.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

JELENTKEZEM AZ ÁLLÁSRA

[Maximális fájlméret: 10MB]

Tájékoztatunk, hogy az adatkezelés a Te személyes hozzájárulásodon alapul. Köteles vagy a személyes adatokat megadni, ha választ szeretnél kapni tőlünk. Az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következménnyel jár, hogy a kért választ nem tudjuk elküldeni Neked. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. Köszönjük, hogy pontosan megadod elérhetőségeidet, és ha kérdéseink lennének, könnyen elérhetünk.

AMENNYIBEN NINCS ÖNÉLETRAJZOD,
KÉRLEK TÖLTSD KI AZ ALÁBBI ŰRLAPOT!

Kapcsolódó

Hogyan lehetsz nálunk sikeres pályázó?

Itt megosztjuk Veled, hogyan is zajlik nálunk az új kollégák kiválasztása.

Megnézem

BURKOLAT KATALÓGUS

LAMINÁLT KATALÓGUS

ROYO FÜRDŐSZOBA-BÚTOROK